ضلع سوم: مدل آمیخته بازاریابی که بسیاری آن را با نام 4 P بازاریابی می شناسند، ابزاري توانمند است که می تواند به بازاریابان در تعریف استراتژیهای بازاریابی کمک کند. بازاریابان از این ابزار برای تعیین پاسخ های مناسب به بخشهای مورد نظرشان در بازار استفاده می کنند. نباید فراموش کرد که آمیخته ي بازاریابی آن دسته از عواملی هستند که در کنترل مدیریت است و می توان ادعا کرد که اکثر برنامه ها و تصمیمات بازاریابی بر اساس یکی از این 4 زمینه اتخاد می شوند


zelesevom بازاریابی ,آمیخته ,بازاریابان ,توان ,ادعا ,اکثر ,از این ,کرد که ,هستند که ,و می ,عواملی هستندمنبع

دوربین بدون آینه چیست؟

مفهوم ساعات طلایی در عکاسی

مدل ۵M در تبلیغات – بخش چهارم: Money

مدل ۵M در تبلیغات – بخش پنجم: Measurement

بازاریابی (Marketing) چیست؟

مراحل فرایند بازاریابی

تفاوت بازاریابی و فروش

مشخصات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

عاشقانه های اشکان و آیدا موتور کرکره برقی خدمات فنی و مهندسی قهرمانی سفارش اینترنتی اتوبوس دربستی تحلیل بورس نرم افزار حسابداری قیاس دکتر منصوری درمان بواسیر لوازم یدکی لودر چینی راه های صحيح درمان فرزند خود فروشگاه هسویاوم