در جریان فعالیت‌های اقتصادی سازمان‌ها، بودجه‌های مختلفی صرف و هزینه می‌شود که یکی از جنجال برانگیزترین آن‌ها، بودجه‌های تبلیغاتی است و این جنجال موقعی اوج می‌گیرد که سازمان نتواند اثربخش یا ثمربخش بودن انجام تبلیغات را محاسبه و تعیین نماید.

  • اثربخش بودن: در حوزه‌ی ارتباطات، احساسات، رفتار قبل از خرید و هیجان‌هاست.
  • ثمربخش بودن: در حوزه‌ی فروش، دادوستد و بازگشت سرمایه می‌باشد.

zelesevom جنجال ,اثربخش ,ثمربخش , در ,هیجان‌هاست ,حوزه‌ی فروش، ,بودن  در ,ثمربخش بودن ,رفتار قبل ,احساسات، رفتار ,قبل ازمنبع

دوربین بدون آینه چیست؟

مفهوم ساعات طلایی در عکاسی

مدل ۵M در تبلیغات – بخش چهارم: Money

مدل ۵M در تبلیغات – بخش پنجم: Measurement

بازاریابی (Marketing) چیست؟

مراحل فرایند بازاریابی

تفاوت بازاریابی و فروش

مشخصات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

طرح توجیهی بانوی ایرانی|مجله اینترنتی بانوان ایرانی هر چی که بخوای کنکور ، دانلود سوالات کنکور دکتر منصوری درمان بواسیر دانلود فیلم و سریال وانیا دانلود بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد. تک دانلود اینجا همه چی هست سایت خبری رزبلاگ