در جریان فعالیتهای اقتصادی سازمانها، بودجههای مختلفی صرف و هزینه میشود که یکی از جنجال برانگیزترین آنها، بودجههای تبلیغاتی است و این جنجال موقعی اوج میگیرد که سازمان نتواند اثربخش یا ثمربخش بودن انجام تبلیغات را محاسبه و تعیین نماید.
- اثربخش بودن: در حوزهی ارتباطات، احساسات، رفتار قبل از خرید و هیجانهاست.
- ثمربخش بودن: در حوزهی فروش، دادوستد و بازگشت سرمایه میباشد.
zelesevom
جنجال ,اثربخش ,ثمربخش , در ,هیجانهاست ,حوزهی فروش، ,بودن در ,ثمربخش بودن ,رفتار قبل ,احساسات، رفتار ,قبل ازمنبع
دوربین بدون آینه چیست؟
مفهوم ساعات طلایی در عکاسی
مدل ۵M در تبلیغات – بخش چهارم: Money
مدل ۵M در تبلیغات – بخش پنجم: Measurement
بازاریابی (Marketing) چیست؟
مراحل فرایند بازاریابی
تفاوت بازاریابی و فروش