ضلع سوم: تعاریف AMA (انجمن بازاریابی آمریکا – American Marketing Association) در زمینه بازاریابی و تحقیقات بازاریابی هر سه سال یکبار توسط یک هیئت پنج نفره از محققان فعال، بازبینی، بررسی و اصلاح می‌شود

با ضلع سوم همراه باشید تا با بروزترین مطالب در دنیای برندینگ و هنر آشنا شوید.

تعریف تحقیقات بازاریابی

تحقیقات بازاریابی عملی‌ست که مصرف‌کننده، مشتری و مردم را از طریق اطلاعات به بازاریاب پیوند می‌دهد- اطلاعاتی که برای: شناسایی و تعیین فرصت‌ها و مشکلات بازاریابی؛ تولید، پالایش و ارزیابی اقدامات بازاریابی؛ نظارت بر اجرای بازاریابی؛ و پیشرفت در درک بازاریابی به عنوان یک فرایند، به کار برده می‌‌شود. تحقیقات بازاریابی اطلاعات موردنیاز برای پرداختن به این مسائل را تعیین می‌کند، روش‌ جمع‌آوری اطلاعات را طراحی، فرایند جمع‌آوری داده‌ها را مدیریت و پیاده سازی کرده، نتایج را تجزیه و تحلیل و یافته‌ها و پیامدهای آن‌را منتقل می‌کند.( تصویب شده در سال 2017)


zelesevom بازاریابی ,اطلاعات ,بازاریابی؛ ,تحقیقات ,تعیین ,جمع‌آوری ,تحقیقات بازاریابی ,می‌‌شود تحقیقات ,بازاریابی اطلاعات ,اطلاعات موردنیاز ,برده می‌‌شودمنبع

دوربین بدون آینه چیست؟

مفهوم ساعات طلایی در عکاسی

مدل ۵M در تبلیغات – بخش چهارم: Money

مدل ۵M در تبلیغات – بخش پنجم: Measurement

بازاریابی (Marketing) چیست؟

مراحل فرایند بازاریابی

تفاوت بازاریابی و فروش

مشخصات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

سفارش اینترنتی چاپ کاتالوگ فوری تخفیفان اینجا همه چی هست solosmarket forexnews گلچین آنلاین azarca1001.rozblog.com تخفیف ویژه فقط برای امروز تخفیفان divas4